شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مه پاش طیور

۱۵۰ بازديد


سالنی که فضای کافی برای تردد جوجه ها و محیط اطراف آن وجود ندارد بسته است و یکی از ملزومات آن استفاده از سیستم مه پاش طیور است. از آنجایی که این سیستم ها به دلیل مزایای قابل توجهی که دارند، توجه بسیاری از مرغداری ها را به خود جلب کرده اند، پیشنهاد می کنیم در خرید مه پاش معطل نکنید. سیستم مه پاش کاربردهای زیادی در مرغداری ها دارد و یکی از مهم ترین آنها تولید رطوبت و جلوگیری از مرگ جوجه ها است. بنابراین اگر نمی خواهید به دلیل دمای بالا و کمبود اکسیژن در مرغداری دچار خسارات جبران ناپذیری نشوید، با ما در بازرگانی آب نیرو به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو سیستم های مه پاش همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم اسپری پرنده چیست؟

استفاده از سیستم های مه پاش در مرغداری ها به دلیل کارایی بالا، امکانات گسترده ای را ارائه می دهد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این سیستم در مرغداری ها ایجاد رطوبت برای جلوگیری از تلف شدن جوجه ها می باشد. در مرغداری های صنعتی فضای کافی برای جابجایی جوجه ها وجود ندارد. بنابراین رطوبت باید به گونه ای باشد که دمای بدن حیوان از حد طبیعی بالاتر نرود. همچنین می تواند از گسترش آلودگی و بیماری جلوگیری کند.

با استفاده از سیستم پرنده میست علاوه بر موارد ذکر شده در مواقعی که نیاز به ضدعفونی باشد می توان از آن استفاده کرد. این سیستم بهترین روش خنک سازی طیور محسوب می شود. در این روش با استفاده از پمپ و لوله های مخصوص، آب پرفشار از طریق نازل ها پاشیده می شود و تبخیر آب باعث کاهش دمای جوجه خانه و همچنین میزان گرد و غبار و بو در مرغ خانه می شود. کاهش. در نهایت استفاده از دستگاه مرطوب کننده رطوبت محیط را افزایش می دهد و محیط راحت تری را برای رشد پرندگان فراهم می کند. https://it-planet.ir/58707

مزایای استفاده از مه پاش در مرغداری ها

هرکسی که در زمینه پرورش جوجه و پرندگان حرکت می کند، مطمئناً می داند که استفاده از مه چقدر مهم است. این سیستم انواع مختلفی دارد و هر کدام با رعایت استانداردهای خاصی ساخته شده اند. اگرچه مدل های مه قدیمی عملکرد خوبی ندارند، اما امروزه می توانید این محصولات را با کارایی و قابلیت های بالا خریداری کنید.

برای خرید سیستم آبپاش مرغ; شما می توانید با مراجعه به سایت کسب و کار آب نیرو، از طریق گزینه خرید اینترنتی در کوتاه ترین زمان تحویل، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. دستگاه های رطوبت ساز ما با مقرون به صرفه ترین قیمت ها در دسترس هستند و مهم ترین مزایای خرید رطوبت ساز برای مرغداری ها در زیر ذکر شده است.

استرس ناشی از گرمای زیاد را کاهش دهید

قد پرنده را افزایش دهید

افزایش بهره وری در تولید طیور

دمای بدن پرندگان را کاهش می دهد.

در فصل گرم سال فضای خوبی ایجاد می کند

جلوگیری از درگیری پرندگان

پسوند کولر گازی

بوی بد محیط را از بین ببرید

افزایش مقاومت پرندگان در برابر بیماری ها

ایجاد محیط تنفسی مناسب برای پرندگان

با وجود این مزایا و شرایط مساعد که منجر به افزایش رشد و تولید پرندگان می شود، ضرر و زیان به حداقل ممکن کاهش می یابد و شما مطمئن خواهید بود که مرغداری شما به حداکثر بازده و سود خواهد رسید.

Bird Mister را از بازرگانی آب نیرو خریداری کنید

به منظور تسهیل در فرآیند خرید ماست مرغی، گزینه خرید آنلاین را برای کاربران فراهم کرده ایم. با استفاده از لینک های موجود در وب سایت ما به آدرس abniro.com می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید. هدف ما فراهم آوردن شرایط مطلوب برای فروش انواع سیستم مه پاش با مناسب ترین قیمت می باشد. جهت اطلاع از مشخصات و هزینه های محصول مورد نظر با شماره تلفن های موجود تماس حاصل فرمایید. پس از ثبت سفارش، در اسرع وقت محصول را دریافت خواهید کرد. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل، توصیه می کنیم برای مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید.

اجزای تشکیل دهنده انواع مه پاش طیور از موادی ساخته شده است که از فرسایش و زنگ زدگی جلوگیری می کند. بنابراین، در صورت مشاهده هرگونه آسیب، توصیه می شود سریعا آن را تعمیر کنید. اطمینان حاصل کنید که سطح رطوبت سالن ها با معیارهای تعیین شده مطابقت دارد. زیرا کاهش یا افزایش بیش از حد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین، اصول کنترل رطوبت هنگام استفاده از سیستم مرطوب کننده طیور مهم است. همچنین توصیه می شود سطح رطوبت کف و هوای سالن را به دقت ارزیابی کنید.

اخرین حرف

هنگام خرید سیستم مه پاش مرغداری حتما محصول را از شرکت های معتبر خریداری کنید. شرکت هایی با سال ها تجربه در این زمینه می توانند محصولات با کیفیت بهتری را در اختیار مشتریان قرار دهند و هرگز اعتبار آنها را تا سال ها با محصولات بی کیفیت زیر سوال نخواهند برد. از آنجایی که سیستم مه پاش طیور یکی از ملزومات هر سالن پرورش و تولید طیور می باشد، ما در بازرگانی آب نیرو قادر به ارائه این سیستم ها مطابق با استانداردهای جهانی و با قیمت بسیار مناسب هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.